søndag 10. juni 2007

Sommer

Hvis det er sånn at det ikke er noen krise med taket, hadde det vært fint hvis vi kunne flytte trappa så jeg kan begynne med rommet mitt. Siden vi er så mange der, får vi kanskje tatt resten av fasaden også. Det hadde vært fint. Ellers vil jeg satse alt på å få isolert å panelt rommet mitt i sommer, så brygga blir beboelig for meg også. Men hva med strøm?

Hvis dere bruker invitasjonene jeg sendte til bloggen i stedet for å logge dere inn direkte, så kommer deres navn opp under innlegget. Tror jeg da.

Enig med Gro at det er lurt med en liste over hva vi har og hva vi trenger.

Kamilla

6 kommentarer:

Gro sa...

Tror du mener Thomas... Ivæffal ikke jeg.

Gro sa...

Men jo! Jeg er enig. Det gjør vi når vi er der. Liste altså.

Kamilla sa...

Ja, enig med Thomas, var det.

Nå er det sånn at hvis navnet vårt skal poppe opp automatisk under innleggene våre, må vi ha en egen google/gmail-konto. Ikkeno i veien for at vi alle logger inn her direkte, men da er det lurt å skrive navn under, så jeg slipper å forveksle dere...

Thomas sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Thomas sa...

klokka på postinga er ikke heilt i synk med klokka mi...

Anonym sa...

jeg elsker lister.