onsdag 13. juni 2007

Vann og do

Vi snakket jo litt om å samle regnvann til vaskevann/dusj og ta med drikkevann. Tror at dette er en god løsning inntil videre, siden det å få tak i og legge inn vann vil bli veeeldig dyrt, og siden jeg tror ingen av oss akkurat er stinne for tiden. Hva tror dere?

En større utfordring er do. Gro: Var det sånn at det forbrenningsdasset med størst kapasitet holdt til en familie å fem? Det vil nok bli for lite, i og med at vi allerede er dobbelt så mange, og satser på mye besøk. Hvilke alternativer har vi? Pris? Om vi ikke får inn noe i år (jeg blir boende i Onkel Nils-huset og trønderne skal bo på Aspenes), bør det ha høy prioritet, synes jeg.

7 kommentarer:

Gro sa...

Kapasitet for 9 voksne, synes jeg å huske

Gro sa...

...og da snakker vi real bæsjing. mannfolk kan tisse i fjæra, om vi skulle være mange på en gang.

Kamilla sa...

Hvis det var 9, går det vel greit, skulle jeg tro:) Pris?

Anonym sa...

ikke et vannogdoinnlegg. Hvordan lager jeg nytt innlegg??!

Gro sa...

Do kosta litt over 20 tusen. Det er ikke en gang av gull. Men det gjør bæsj om til damp. Luktfritt.

Gro sa...

Maja, du må klikke på "nytt innlegg" helt oppe i høyre hjørne, på den blå linja. Og så må du være innlogget for overhodet å kunne se linken.

Kamilla sa...

Har en onkel som jeg tror jobber med sånt. Kan høre om han kan fikse noen bra priser på forbrenningsdass, dersom vi alle synes det er en god løsning.